Otázky a odpovede

1. Ako sa objednám?

- Objednať servis môžete telefonicky na tel. čísle 0907 783 208, emailom na adrese eshop@gsm4all.sk alebo cez integrovaný chat

2. Ak som z iného mesta ako Košice?

- Ak ste z Košíc po objednaní Vás budeme kontaktovať a dohodneme termín vyzdvihnutia pokazeného zariadenia, po realizácii servisného úkonu následne dohodneme termín odovzdania

- Ak ste z iného mesta, pokazený výrobok, mobilný telefón je nutné nám zaslať na adresu Martin Haburčák - GSM4ALL, Mojmírová 12, 04001 Košice

3. Aké sú platby za zvoz, diagnostiku?

- Zvoz a odvoz v rámci mesta Košice je zdarma

- Zvoz z iného mesta zabezpečuje majiteľ, odvoz-pošta je uhradený v sume opravy

- Cena diagnostiky 0€

4. Čo je potrebné uviezť pri objednávke servisu?

- Uviezť model zariadenia, napr. iPhone 7 

- Uviezť vadu zariadenia, čo najdetailnejší opis, aby sme už pri samotnej objednávke mohli predbežne vyhodnotiť opravu

- Pri službe obnovenie dát, odstránenie ochranného kódu je potrebné stiahnuť nami zaslaný protokol, vypísať a zaslať späť

 

Sledujte nás na Facebooku